Promosi Merdeka 2015!!

Posted by Rizuan on Wednesday, August 26, 2015 with No comments

Assalammualaikum W.B.T & Salam Sejahtera semua..


Sebelum itu, ingin saya mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke-58 yang akan menjelang tiba tidak lama lagi kepada semua rakyat Malaysia khususnya. Semoga hari kemerdekaan kali ini disambut dengan aman, bahagia & sentosa.



Tinggal beberapa hari sahaja lagi Hari Kemerdekaan akan tiba. Saya ingin menarik minat kepada semua rakyat Malaysia khususnya yang belum memiliki sebarang pelan perubatan dengan berkongsi manfaat perlindungan perubatan daripada AIA Public Takaful. Semoga sesiapa yang membaca akan mendapat manfaat daripadanya.


Antara manfaat utama Unlimited Gold Medical Card AIA Public Takaful:

*Kemasukan Hospital dengan kemudahan "Just Swipe"
*Perlindungan Pilihan untuk Keluarga Anda
*Tiada Ko-Takaful untuk Jumlah Tuntutan sehingga Had Tahunan
*Tiada Had seumur hidup 





PROMOSI MERDEKA!! - POTONGAN 5% AKAN DIBERIKAN

Bersempena sambutan merdeka kali ke-58 ini, saya ingin memberikan potongan harga sebanyak 5% bagi sesiapa yang ingin mendapatkan pelan perubatan daripada AIA Public Takaful atau menambahbaik pelan takaful sedia ada.

Promosi bermula dari tarikh Hari Ini - 31 Ogos 2015. Semoga bagi sesiapa yang masih mencari-cari pelan perubatan yang mempunyai perlindungan maksimum boleh la segera hubungi saya.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya:

Rizuan 013-3704616
AIA Public Takaful Life Planner
KL Imtiyaz Al-Fateh Empire
rizuan.aia@gmail.com